ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε για τις εξής περιπτώσεις :
1) Διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (μη προβληματικό είδος – λάθος εκτέλεση παραγγελίας από μέρους μας).
Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από μέρους μας, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο εμάς. Θα φροντίσουμε να καλυφθείτε άμεσα με το σωστό προϊόν και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους να πιστωθείτε ή να επιστραφεί το καταβεβλημένο ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. Θα σας παρακαλούσαμε σε αυτή την περίπτωση να επιστρέψετε το λάθος εμπόρευμα όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας, καθώς και το παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης ).
2)Δεν έχετε αποσφραγίσει το είδος και μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή. (μη προβληματικό είδος).
Στην περίπτωση που μετανιώσατε την αγορά – επιλογή προϊόντος (μη προβληματικό), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση λιανικής απόδειξης με την προϋπόθεση το είδος να έχει διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουν δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας – γνησιότητας ή χρήσης του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εσάς. Η πίστωση του είδους εκτελείται άμεσα από την στιγμή που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις (εξαιρούνται τα υγρά αναπλήρωσης, οι βάσεις DIY τα αρώματα DIY, καθώς και οι ατμοποιητές)
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί ή παραποιηθεί η εξωτερική/εσωτερική εργοστασιακή συσκευασία. Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται ή παραδίδονται από τον κατασκευαστή που αντιπροσωπεύουμε, κατόπιν δική σας ειδικής παραγγελίας.
3) Διαδικασία D.O.A. (dead on arrival). Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής D.O.A. του εκάστοτε κατασκευαστή.
Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες χρήσης τους (D.O.A. – Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική D.O.A. του εκάστοτε κατασκευαστή, μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό προϊόν στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του D.O.A., σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωσή σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείστε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστείλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάστασή τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά.
4) Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης – σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή (προβληματικό είδος).
Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης, μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για τον τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα αποστολής ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή.